-
MenuPowrót
-
Rowery
-
-
-
Pozostałe
-
-
-
-
Akcesoria
-
-
-
Części i konserwacja
-
-
- Oferta specjalna
- Serwis
- Kontakt
-
Konto
-
-
Koszyk
Twój koszyk jest pusty.
- Nowy
Revolt 1 (2025)
Zupełnie nowy, uniwersalny rower aluminiowy na szosy, szutry i drogi gruntowe. Widelec kompozytowy zapewnia płynną jazdę, a Flip Chip umożliwia dostosowanie bazy kół i prześwitu na opony.
Powyższa kwota jest ceną brutto. Cena netto: 5 934,15 zł
-
Przesyłka paletowa InPost: 299 zł
-
Kup do 13:00, a wyślemy tego samego dnia
-
14 dni na zwrotBezpieczne płatności BLIKIEM i przelewem natychmiastowym
Opis
Jedź po szosie lub w terenie z tym wszechstronnym aluminiowym modelem do wszystkiego. Kompozytowy widelec zapewnia płynną jazdę, a system flip chip pozwala dostosować bazę kół i prześwit dla opon.
Pewne prowadzenie
Rama została zaprojektowana z myślą o wytrzymałościowej pozycji i krótszych tylnych widełkach, co zapewnia precyzyjne prowadzenie, zwinność i pełną kontrolę. Dłuższy reach, krótszy mostek i obniżony suport poprawiają stabilność w trudnym terenie.
Dostosowane tłumienie drgań
Obniżone tylne widełki o cienkich rurkach pochłaniają wstrząsy i drgania z nawierzchni. Kierownica i sztyca D-Fuse współpracują jako system, zwiększając komfort jazdy bez utraty sztywności podczas skręcania, sprintu czy podjazdów.
Dopasowanie do terenu
Flip chip w tylnym haku umożliwia regulację bazy kół:
Krótsza – dla szybszego prowadzenia i lepszego przyspieszenia.
Dłuższa – dla większej stabilności przy wysokich prędkościach.
Dłuższe ustawienie pozwala na zastosowanie szerszych opon o średnicy do 53 mm. Możesz wybrać dołączoną sztycę D-Fuse dla maksymalnej elastyczności lub zamienić ją na klasyczną okrągłą 30,9 mm albo regulowaną (dropper).
Dane techniczne
-
RozmiaryS, M, M/L, L, XL
-
KolorMetal/Shoreline, Pale Olive
-
Ramaaluminium ALUXX, mocowania bagażnika i błotników, mocowanie na rurze górnej, oś przelotowa 12x142mm, flat-mount disc, haki flip chip
-
Wideleckompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), mocowanie bagażnika, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount disc
-
Tylny amortyzator-
-
KierownicaGiant Contact XR D-Fuse, 31.8mm, aluminium
-
ChwytyGiant Cork
-
Wspornik kierownicyGiant Contact, 8°, aluminium
-
Wspornik siodłaGiant D-Fuse, offset 14mm, aluminium
-
SiodłoGiant Approach, szyny stalowe, wypełnienie Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm
-
Pedały-
-
ManetkiShimano GRX RX-400, 2x10
-
Przerzutka przedniaShimano Tiagra
-
Przerzutka tylnaShimano GRX RX-400
-
HamulceShimano GRX RX-400 hydrauliczne, tarcze Giant MPH [P]160mm, [T]160mm
-
Dzwignie hamulcaShimano GRX RX-400, hydrauliczne
-
Kaseta / WolnobiegShimano HG500, 10-rzędowa 11-34
-
ŁańcuchKMC X10
-
KorbaFSA Omega Adventure, 32/48T
-
Środek suportuFSA Mega EXO BB-4000, BSA
-
ObręczeGiant S-X2 Disc, ETRTO: 23-622, wys. 25mm, tubeless ready, aluminium
-
PiastyGiant, łożyska stożkowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm
-
SzprychyStal nierdzewna, [P]28/[T]28
-
OponyGiant CrossCut AT 2, 60TPI, 700x38c, X-Shield, tubeless
-
Dodatkizestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)
-
Maksymalny rozmiar opony53mm
-
Waga orientacyjna-
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.
Tabela rozmiarów i geometria
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

-
- S
- 159 cm5’3”
171 cm5’7”
-
- M
- 169 cm5’7”
181 cm5’11”
-
- ML
- 174 cm5’9”
186 cm6’1”
-
- L
- 179 cm5’10”
191 cm6’3”
-
- XL
- 189 cm6’2”
200 cm6’7”


S | M | ML | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|
SHORT | LONG | SHORT | LONG | SHORT | LONG | SHORT | LONG | SHORT | LONG | ||
A | Długość rury podsiodłowej (mm) (inch) | 45017,7 | 47018,5 | 49019,3 | 51020,1 | 53020,9 |
B | Kąt podsiodłowy (degrees) | 73,5° | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
C | Długość górnej rury (mm) (inch) | 55021,7 | 56022 | 57522,6 | 58523 | 60023,6 |
D | Długość główki ramy (mm) (inch) | 1355,3 | 1505,9 | 1656,5 | 1807,1 | 1957,7 |
E | Kąt główki ramy (degrees) | 71,0° | 71,5° | 72,0° | 72,0° | 72,0° |
F | Wyprzedzenie widelca (mm) (inch) | 502 | 502 | 502 | 502 | 502 |
G | Trail (mm) (inch) | 722,8 | 753 | 682,7 | 722,8 | 652,6 | 682,7 | 652,6 | 682,7 | 652,6 | 682,7 |
H | Baza kół (mm) (inch) | 102540,4 | 103540,7 | 103040,6 | 104040,9 | 103540,7 | 104541,1 | 104541,1 | 105541,5 | 106141,8 | 107142,2 |
I | Długość tylnego trójkąta (mm) (inch) | 43016,9 | 44017,3 | 43016,9 | 44017,3 | 43016,9 | 44017,3 | 43016,9 | 44017,3 | 43016,9 | 44017,3 |
J | Obniżenie środka suportu (mm) (inch) | 803,1 | 813,2 | 803,1 | 813,2 | 803,1 | 813,2 | 803,1 | 813,2 | 803,1 | 813,2 |
K | Stack (mm) (inch) | 57022,4 | 58623,1 | 60223,7 | 61624,3 | 63024,8 |
L | Reach (mm) (inch) | 38115 | 38715,2 | 39115,4 | 39715,6 | 40716 |
M | Przekrok (mm) (inch) | 73428,9 | 74129,2 | 75229,6 | 75929,9 | 76930,3 | 77630,6 | 78630,9 | 79331,2 | 80131,5 | 81031,9 |
N | Szerokość kierownicy (mm) (inch) | 42016,5 | 44017,3 | 44017,3 | 46018,1 | 46018,1 |
O | Długość wspornika kierownicy (mm) (inch) | 602,4 | 702,8 | 803,1 | 803,1 | 903,5 |
P | Długość ramienia korby (mm) (inch) | 1706,7 | 172,56,8 | 172,56,8 | 1756,9 | 1756,9 |
Q | Rozmiar kół | 700x 42C | | 700x 42C | | 700x 42C | | 700x 42C | | 700x 42C | |
Producent
Giant Manufacturing Co. Ltd.
No. 19, Shunfan Road, Dajia District
437 74 Taichung, Tajwan
info@giant-polska.com.pl
Importer
Giant Polska Sp. z o.o.
ul. Osmańska 12
02-823 Warszawa, Polska
info@giant-polska.com.pl
Dystrybutor
F.W. "ROTECH" ROMAN OKUPSKI ul. 29 Listopada 14 99-300 Kutno sklep@bike-tower.pl
